°•♥•°متن آهنگ عذاب فرزاد فرزین°•♥•° .

عذابم بده بگو بدون تو من کیم
ببین منو فقط به یک عذاب از تو راضیم

هجوم عشقتو که رو به من کم نمی کنی
عذابم بده تو که خلاصم نمی کنی

قلبم کنار حست خوشه
این حس یه شب منو میکشه
بغض شبام از اینه
هر روز من همینه
اسمت ادامه من شده
مثل نفس کشیدن شده
این حس از تو گفتن
این بغض هر شب من

حس تو شبا می پیچه دور تنم
عطر تو تا کی تو اتاقم بزنم

مثل من با درد تو می سازه تنم
مثل تو هر شب پر خالی شدنم

قلبم کنار حست خوشه
این حس یه شب منو میکشه
بغض شبام از اینه
هر روز من همینه

اسمت ادامه من شده
مثل نفس کشیدن شده
این حس از تو گفتن
این بغض هر شب من

 

دانلود آهنگ عذاب فرزاد فرزين آلبوم شليك

 


نظرات شما عزیزان:

faezeh
ساعت23:40---26 دی 1391
سلام دوست عزیز

وبلاگ جالبی داریدُبعضی قسمت ها نا امید کننده و وبعضی آرامش بخش بود

موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ◦♥°Ayda°♥◦ تاریخ : پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:متن آهنگ عذاب فرزاد فرزین,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن ولی روزگار دلشونو پیر کرده ...
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت